Amazing Grace- 海莉 薇思特娜 Amazing grace, how sweet the sound That saved a wretch like me奇異的恩典,多麼地親切悅耳,拯救了一個卑鄙如我的人。I 酒店工作once was lost, but now I'm found Was blind, but now I see我曾經失喪,如今已被尋回,我曾經瞎眼,如今卻能看見。Twas grace that taught my heart 酒店打工to fear And grace that fear relieved如此的恩典直教我望而生畏,如此的恩典又使我轉憂為安。How precious did that grace appear The hour I first 酒店兼職believed在我初信的那一刻,如此的恩典顯現於我,是多麼地寶貴。Through many dangers, toils, and snares I have already come穿越了許多的危險、網羅、誘酒店經紀惑,如今我已經都走過來了。Tis grace has brought me safe thus far And grace will lead me home如此的恩典使我平安直到如今,如此的恩典必帶領我回家。酒店工作When we've been here ten thousand years Bright shining as the sun, 當我們在這光輝燦爛,如日中天的新天地中已過了一萬年。We've no less 酒店打工days to sing God's praise than when we first begun.我們歌頌讚美 神的歲月中,對祂那起初的愛仍然絲毫未減。奇異恩典奇異恩典,何等甘甜,我罪已得酒店兼職赦免;前我失喪,今蒙尋回,瞎眼今得看見。如此恩典,使我敬畏,使我心得安慰;初信之時,我蒙恩惠,真是何等寶貴。歷經艱險,勞苦奔走,我今來到主前;都澎湖民宿是主恩,扶持保佑,恩典帶進永久。住在天家,千萬年歲,如日無限光明;時時讚頌,直到永遠,好像初唱讚美。 燒烤http://tw.myblog.yahoo.com/jenwudi-888/article?mid=1585&next=1567&l=f&fid=14 


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



烤肉食材 分享

Facebook
Plurk
YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    xvglqehcvrl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()